Šta vam donosi CAPITALIA INFO SISTEM – Newsletter?
Savjete kako lakše poslovati i upravljati, kako upravljati ljudskim resursima, izmjene zakona i propisa, rokove za ispunjenje obaveza i još mnogo toga…

Tags:

Info sistem

 

Koliko biste platili alat (aplikaciju) koji bi vam sedmično uštedio nekoliko sati?

A šta biste rekli da vam mi ponudimo tu čarobnu alatku i to potpuno besplatno?!

SKRIVENI IZVORI STRESA I PROBLEMA

Menadžer u maloj ili velikoj kompaniji, nevladinoj organizaciji ili u običnom granapu iza ćoška, vodi ljude, planiranja, procese i za to snosi odgovornost.
Na ovu poziciju se dolazi sa različitim iskustvom i znanjem.
Nekad je to velika količina iskustva na menadžerskim pozicijama, ponekad je velika količina iskustva u timovima, a manja na menadžerskim pozicijama.
Bez obzira u kojoj se skupini nalazite vi, suočeni ste sa izazovima i odgovornostima.
Svaki proces u organizaciji zahtijeva znanje, konstantnu informiranost i posvećenost.
Ako samo jedan od navedenih elemenata nedostaje događaju vam se greške, što utječe na rezultat tima i vaš stres.

 

KAKO LAKŠE VODITI I UPRAVLJATI 

Da bismo vama olakšali, napravili smo spisak 5 stvari koje svaki menadžer treba znati da bi lakše vodio tim i provođenje poslovnih procesa.

 

I KAKO UPRAVLJATI LJUDSKIM RESURSIMA

Ljudi su najvažniji, ali i najosjetljiviji resurs u svakoj organizaciji. Pozitivan stav uposlenih uvelike doprinosi ne samo osobnom uspjehu, nego uspjehu čitavog tima i organizacije.
No upravljanje ljudskim resursima je nepredvidivo i često se usavršava metodom pokušaja i grešaka.
U primjeni metode pokušaj-greška relevantna istraživanja i preporuke stručnjaka olakšavaju menadžerima donošenje odluka i upravljanje timovima.

 

II IZMJENE ZAKONA I PROPISA

Izmjene zakona i propisa, njihovo usklađivanje sa europskim zakonodavstvom postale su česta praksa u BiH.
Menadžer možda ne mora znati svaku zakonsku promjenu koja se dogodila, ali mora znati kakav je uticaj promjena na poslovanje i tržište.
Posljedice koje nastaju primjenom ili neprimjenom određenih zakona itekako imaju uticaj na organizaciju i za sobom povlače odgovornosti koje mogu koštati novaca, reputacije, ugleda.

 

III ROKOVI ZA ISPUNJENJE OBAVEZA

Neispunjavanje obaveza jer ste zaboravili na rok tretira se jednako kao izbjegavanje obaveza.
Zakonske posljedice izbjegavanja obaveza loše su za imidž vaše organizacije, a i koštaju vas sredstava.
Podsjetnik na sve obaveze i dospijeće različitih rokova su sjajan alat, ne samo za izvršenje obaveza, nego i za vašu produktivnost.
Kada ste sigurni da je sve u redu i da nema prijetnji, lakše se fokusirate na poslove koje treba završiti.

 

IV OUTSOURCE KAO DIO ORGANIZACIJE

Outsource ili korištenje usluga vanjskih saradnika je odluka koju nije lako donijeti.

Mnogi menadžeri smatraju da mogu sve riješiti unutar svoje kompanije i za to postoji nekoliko razloga:

  • ljudi u kompaniji najbolje poznaju kompaniju i njene potrebe
  • ljudi u kompaniji najbolje znaju šta treba
  • ako mi sve uradimo ne plaćamo vanjske suradnike

Stvarnost je nešto drukčija.
Plaćanjem outsource usluga vi plaćate svoje vrijeme i slobodu.
Ako želite obavljati svaki zadatak, od PR-a do prodavanja usluga koju organizacija nudi, vjerojatno će vam nedostajati vremena, a ponekad i znanja.
Nedostatak se odrazi na rezultate. Imate loš PR, pada prodaja ili vi više nemate privatni život jer sve morate uraditi sami, a to znači da često radite u dvije smjene.

 

V ORGANIZACIJA VREMENA

Imati vlastitu firmu ili preuzeti rukovodeću poziciju ambicioznim osobama koje grade karijeru je prirodan korak.
Za mnoge to znači drastično smanjenje vremena za sebe i za privatni život.
Postoji tim koji izvršava svoje obaveze kada vas nema, postoje aplikacije koje unapređuju produktivnost i štede vrijeme, postoje i treninzi kako da se organizirate što bolje, ipak patite od kroničnog oboljenja svakog poduzetnika, a to je višak obaveza i manjak vremena i slobode. Je li vam ovo poznato?
Za svih pet elemenata koje smo naveli, mi vam možemo ponuditi onaj alat koji smo spomenuli na početku teksta.

 

CAPITALIA INFO SISTEM – Newsletter!

Ne brinite, ne dovozi se kamionom u vašu organizaciju, ne zahtijeva velika finansijska održavanja, ne treba ni posebna edukacija.
Capitalia Info sistem je alat kojim nastojimo provesti naše društveno odgovorno poslovanje u djelo.
Ovim Info sistemom gradimo zajednicu, a savjetima, preporukama i konkretnim uputstvima nastojimo dati odgovore na sva pitanja koje nam korisnici postavljaju.
Članovi zajednice koju okupljamo oko Capitalia Info sistema nisu isključivo klijenti koji plaćaju naše usluge.
Znanje i savjeti koji vama trebaju dijelimo besplatno sa svima koji žele informacije i znanje.
Jedini uvjet je da se registrujete na Capitalia newsletter. Ako nam ostavite email adresu, informacije, savjete i preporuke šaljemo u vašem inboks.

 

ŠTA DONOSI CAPITALIA INFO SISTEM – Newsletter?

Info sistem olakšava potragu za informacijama.
Od Info sistema možete očekivati:

  • trendove i informacije koje olakšavaju poslovanje,
  • savjete za unapređenje poslovnih procesa,
  • izmjene zakona i propisa, te kako će oni uticati na poslovanje i kada su rokovi za primjene novih zakona
  • napomena o izvršavanju zakonskih obaveza (godišnje i polugodišnje finansijsko izvješće, PDV prijave…)
  • rad inspekcije i inspekcijski nadzori
  • i još mnogo toga…

Zašto sve ovo radimo?
Naše poslovanje podrazumijeva društvenu odgovornost. Bolje društvo znači bolji poslovni ambijent za naše klijente i za nas!
Olakšajte sebi potragu za informacijama, unaprijedite poslovanje, uštedite vrijeme!

Registrujte se na CAPITALIA INFO SISTEM –  Newsletter

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *