Da bi lider mogao predviđati potrebni su podaci o procesima u kompaniji, razgovori sa zaposlenima i kupcima, a informacije i podatke za predviđanje može se naći u menadžerskim izvještajima.

Menadžerski izvještaj

Osnovni posao lidera je predviđanje, riječi su to čuvenog poslovnog konzultanta W. Edwardsa Deminga.

Da bi lider mogao predviđati potrebni su podaci o svim procesima u kompaniji, razgovori sa zaposlenima i kupcima, a informacije i podatke za predviđanje može se naći u menadžerskim izvještajima.

Menadžerski izvještaj u svojoj su knjizi “Ukupno poravnanje: Alati i taktike za racionaliziranje organizacije” opisali Riaz Khadem i Linda Khadem.

Izvještaj se sastoji iz tri dijela.

Fokus izvještaj


Ovaj tip izvještaja prikazuje rad zaposlenih i govori o statusu zadataka koji su im dodijeljeni.

Radni učinak zaposlenika ocjenjuje se prema nekim kriterijima. Za svaki kriterij postavljaju se tri nivoa ciljeva: minimalni, zadovoljavajući i izvanredni. Minimalni cilj je onaj ispod kojeg je svaki radni učinak potpuno neprihvatljiv. Zadovoljavajući nivo radnog učinka zaposlenih smatra se korektnim i pozitivnim, a izvanredni nivo smatra se odličnim.

U ovom izvještaju važan je još jedan parametar, a to je trend, odnosno pokazatelj da li je trenutni status bolji ili lošiji u odnosu na pretodne.

Prilikom analize, preporučuje se uzeti u obzir zadnjih pet kvartala i usporediti rezultate.

Feedback izvještaj


Feedback izvještaj (izvještaj o povratnim informacijama ) je sažetak “dobrih vijesti” i “loših vijesti” i radi se za svakog zaposlenika.

Ovaj izvještaj je pokazatelj faktora koji su pali ispod minimalnog (neprihvatljivog) nivoa i onih koji su iznad zadovoljavajućeg nivoa. Svi faktori koji se nalaze između minimalnog i maksimalnog smatraju se prihvatljivim rasponom.


Faktori iz fokus izvještaja upoređuju s faktorima iz feedback izvještaja, na taj se način analizira jesu li učinci bolji od zadovoljavajućeg cilja ili su lošiji od minimalnog cilja.

Menadžerski izvještaj


Menadžerski izvještaj daje kratak pregled svih najvažnijih parametara u izvršavanju zadataka svake osobe u lancu odgovornosti.


Ovo znači da u izvještaju nisu vidljivi ljudi koji ostvaruju zadovoljavajuće rezultate. Njihova učinkovitost je zadovoljavajuća, a potreba za rješavanjem njihovih nedostataka trenutačno nije prioritet.

Menadžerski izvještaj je pokazatelj iznimki na oba kraja spektra učinkovitosti, odnosno pokazatelj je onih koji najviše utiču na poslovanje, a to su izuzetno uspješni i izuzetno neuspješni. Važni pokazatelji iz ovog izvješća jsu rast i razvoj izuzetno uspješnih i neuspješnih, te faktori koji na to utiču.

Podaci o prošlosti za odluke o budućnosti

Za donošenje dobrih poslovnih odluka menadžeri moraju imati i izvještaj o mjerenju ključnih indikatora uspješnosti komapanije koji pokazuju jasne i precizne pokazatelje koji poslovni procesi ne funkcionišu i gdje je potrebno mijenjati procese ili ljude.

Onog trenutka kada postoje tačni podaci o učinkovitosti svih zaposlenih u kompaniji, o kvaliteti izvršavanja zadataka, trendovima, te o odgovornosti svih zaposlenih, možete odlučivati o budućnosti kompanije i njenih zaposlenih.

Koliko je važna vizualizacija podataka

Vizualizacija podataka postala je neophodan dio poslovnog svijeta, a vizualizacija podataka iz menadžerskog izvještaja samo je jedna stepenica u izgradnji preglednog izvještaja o poslovanju kompanije.


Možda je najveća prednost vizualizacije podataka učinkovitost,
a učinkovita vizualizacija mora biti informativna, atraktivna, u nekim slučajevima i interaktivna.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.