Tags:

Decembar je predviđen za sumiranje onoga što se uradilo i postiglo tokom godine.

Zašto bi računovodstvena agencija bila iznimka? Samo što mi to nazivamo inventurom.

Kako je izgledala poslovna godina jedne računovodstvene agencije u BiH sa svim elementima koji su potrebni za uspješno poslovanje? Od web stranice i društvenih mreža (jer šta je biznis bez kvalitetne online prezentacije), društveno odgovornog poslovanja, do razvoja firme i zaposlenih…

Pročitajte u nastavku teksta.

Najuspješnija godina Capitalia bloga

Blog agencije Capitalia tokom 2019. godine našim je čitateljima poslužio kao sigurno mjesto za traženje savjeta i postavljanje pitanja.

Postavljala su se pitanja o porezima, pravima i obavezama građana. Sretni smo jer naš blog pomaže u razvijanju finansijske pismenosti građana BiH. Uz vaša pitanja i naše savjete, oborili smo vlastiti rekord u posjetama web stranici Capitalia.ba koji nikada do sada nije bio veći.

Najviše pažnje privukli su tekstovi:

Da bismo svima vama olakšali potragu za informacijama, sve upite koji su stigli na društvene mreže i web stranicu računovodstvene agencije Capitalia, uvrstili smo u tekstove. Ovako će potraga za tačnim i provjerenim informacijama biti lakša.

Računovodstvena agencija među najpoželjnijim poslodavcima

Ovu 2019. godinu pamtit ćemo jer je računovodstvena agencija Capitalia osvojila mjesto među 10 najpoželjnijih poslodavaca u BiH u 2019. godini u sektoru računovodstva i revizije.

Za nas je ovo priznanje izuzetno značajno jer uz edukacije, seminare i razvoj organizacijske kulture želimo biti mjesto na kojem ljudi kvalitetno provode vrijeme i zadovoljni se vraćaju svakog novog dana. Zbog toga i zajednici u kojoj poslujemo nastojimo vratiti ono što smo mi dobili:

  • Pozitivnu energiju nagrađujemo (kroz sponzoriranje projekta Jesi li za basket)
  • Talente razvijamo i dijelimo s njima svoje znanje i iskustvo (kroz projekt Studentskom praksom do posla)

Nove usluge, rast i razvoj

Od ove godine agencija Capitalia uvela je uslugu pravnog savjetovanja.

Željeli smo da Capitalia bude „one stop shop“ koji će olakšati pravne, poreske i administrativne poslove dok vi razvijate biznis. Proširujući ponudu usluga i šireći naš tim, u tome smo i uspjeli.

Osluškivali smo tržište i u skladu s potrebama ponudili outsourcing plaća.

Prema tvrdnjama naših klijenata, Capitalia je dobra podrška svakom poduzetniku. To smo željeli postati, a uz uporan timski rad i povjerenje klijenata, u tome uspijevamo.

Od ove godine računovodstvena agencija Capitalia bogatija je za dvije certificirane računovotkinje. Kolegice Saida Lepara i Emina Aldžić Bajramović su stečenim znanjem i certifikatima ojačale Capitalia tim, a nekoliko kolega iz agencije na dobrom su putu da im se uskoro pridruže.

Planovi za 2020.

Kakav bi to kraj godine bio da ne napravimo listu planova koje ćemo realizovati u narednoj godini.

Naš najvažniji plan je edukacija zaposlenih da bismo vlastitim napredovanjem i razvojem klijentima ponudili vrhunsku uslugu.

U budućnosti i dalje namjeravamo dijeliti znanje i savjete i tako razvijati finansijsku pismenost svih onih koji su svjesni koliko je ovaj vid pismenosti važan za kvalitetan život.

Tehnologija u računovodstvu zauzima sve važnije mjesto i tako će biti i u budućnosti. Svojim rješenjima i preporukama ćemo procese rada nastojati učiniti jednostavnijim, lakšim i bržim za sve naše klijente.

Predviđamo da će i u 2020. godini najveći trend biti obrazovani i talentirani zaposlenici koji neumorno prate zakonske propise i promjene na tržištu.

Capitalia tim vam želi sretnu i uspješnu 2020. godinu!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.