Vrlo je važno znati da, uprkos različitim situacijama, morate shvatiti kako biti skoncentrisan na posao koji radite nije herkulovski zadatak. Baš kao ni odlazak u teretanu svaki dan. Ostati fokusiran na poslu je stvaranje dobrih navika.
Kontrolišite svoje vrijeme
Ometanja u poslu, nisu nužno loša stvar, ali ih morate usmjeriti da rade za vas, a ne protiv vas. Iskoristite ih kao nagradu za solidan dio posla koji ste uradili. Zaboravite na Facebook, Twitter, Instagram tokom radnog vremena, ali jedna kafa s kolegicom ili kolegom nije “smak svijeta”. S tim da se držite svog planiranog rasporeda i upamtite, vi ste ti koji kontrolišete svoje vrijeme.
Postavite prioritete – dan po dan
Bitno je odrediti koji su to zadaci koje morate uraditi danas. U poslu je vrlo važno znati “upravljati” svojim vremenom. Planiranje i vježbanje vještina upravljanja vremenom pomoći će vam da efikasnije završite svoj posao.
Kad ujutro pogledate listu poslovnih obaveza, morate tačno znati kojem projektu ćete dati prioritet. Potrebno je da sarađujete sa kolegom, te iskoordinirate aktivnosti kako bi postigli željeni cilj na vrijeme. Na taj način nećete doći u situaciju da vas neko ometa, niti ćete raditi posao pod stresom.
Raditi u tišini
Kada radite sami u kancelariji, uvijek ćete odraditi više posla. Tiho okruženje osigurava mir i produktivnost. Razgovori kolega u uredu remete vašu koncentraciju i dovode do lošijih rezultata rada.
Zašto je multitasking dobra vještina?
Smanjuje odugovlačenje i pomaže ljudima da se osjećaju uspješnijim jer mogu obavljati više od jednog zadatka u isto vrijeme. Ovaj osjećaj produktivnosti povećava motivaciju i potiče ljude da nastave raditi na svojim zadacima. https://www.indeed.com/career-advice/career-development/multi-tasking-skills
Mnogo je stvari koje vam odvlače pažnju – isključite notifikacije
Nije jednostavno raditi i biti produktivan, kad vam stalno stižu viber poruke, e-mailovi , koji nisu povezani s vašim poslovnim obavezama. Postavite sistem da samo hitne poruke stižu do vas.
Probajte raditi u blokovima
Potrebno je odmoriti od napornog rada, ali koliko dugo te stanke u poslu treba da traju?
Dugo vremena nije bilo jednostavno dati odgovor na ovo pitanje, sve do pojave aplikacije DeskTime A Time Tracker App For Businesses & Freelancers | DeskTime | DeskTime
Ovo je samo jedna od aplikacija koja mjeri vrijeme kad je uposlenik započeo ili završio posao, a koliko je vremena izgubio na društvenim mrežama Facebooku ili Instagramu.
Neki stručnjaci savjetuju korištenje „Pomodore“ tehnike (raspodjele vremena), koja zahtijeva 25 minuta fokusiranog rada nakon čega slijedi pauza od pet minuta, ili npr. da radite 52 minute, a potom napravite stanku od 17 minuta.
Svaki uposlenik ima svoj bioritam, ali koji god od navedenih primjera da koristite, najvažnije je da pauze ne preskačete, nakon što odradite posao u zadanom roku.
Pauza za ručak
Uzeli ste pauzu za ručak, onda odmorite! Ne čitajte novine i ne provjeravajte e-poštu u isto vrijeme.
Kada napravite pauzu, to ne znači da izbjegavate odgovornost. Na ovaj način vodite računa o sebi, ali i poslu. Važno je znati uočiti znakove da vam je potreban odmor.
Prednosti fokusiranosti – bolji kvalitet rada
Ostati posvećen centralnom zadatku može biti od velike koristi na radnom mjestu. Bez obzira koliko ste disciplinirani, uvijek je moguće da nešto novo „iskrsne“. To ne znači da trebate paničiti, nego samo ponovno poredati prioritete za taj dan.
Vrlo je važno da sami shvatite šta je to i kako ometa u poslu. Jeste li umorni, gladni ili vam je dosadno? Kad naučite šta je to što vas ometa, onda to možete i otkloniti.
Vaša sposobnost fokusiranja ključna je za vaš uspjeh na radnom mjestu, ali upamtite da koncentracija i fokus nisu konstantne i na njima se mora raditi ukoliko želite dobiti najoptimalniji rezultat.