Najčešća pitanja

Šta je CAPITALIA info sistem?
U cilju pružanja kvalitetnije usluge, CAPITALIA je kreirala info poslovni sistem. Sve korisnike ćemo putem društvenih mreža i web stranice redovno i ažurno informisati o aktuelnostima, poreznim obavezama i drugim poslovnim temama s ciljem lakšeg razumjevanja i upravljanja malim biznisom.
U saradnji sa ekspertima iz pojedinih oblasti pripemamo radionice, priručnike, uputstva, check liste i excel tabele, a s ciljem unapređenja vašeg biznisa.
Kažete da možemo imati sve dokumente skenirane i na svakom uređaju, kako i koliko košta?
U sklopu naše usluge je i korištenje Cloud poslovnog softvera koji omogućava da svaki klijent može sa udaljene lokacije pregledati sve svoje dokumente i izvještaje. Cijena je formirana na bazi mjesečnog najma i najčešće iznosi od 30 do 80 KM mjesečno.
Da li postoji mogućnost da vi predajete sve porezne prijave?
Da, u sklopu naše standardne usluge je i predaja svih poreznih prijava i statističkih obrazaca. Također, kad je riječ o poreznim prijavama, redovno kontrolišemo da li su uplate izvršene u skladu sa predatim prijavama.
Da li nam možete preporučiti softver za fakturisanje?
Naravno, softver koji nudimo u sklopu svoje usluge će vam omogućiti da na vrlo jednostavan način fakturišete svojim kupcima, printate fiskalne račune i pratite uplate.
Da li dokumente moram dostavljati lično ili mogu poslati elektronski?
Dokumente možete dostaviti elektronski, a originale arhivirati kod sebe. Sve dostavljene dokumente ćete moći pregledati na svom računaru ili telefonu. Također, moći ćete kontrolisati ažurnost knjiženja, te koristiti različite korisne finansijske izvještaje. Mi ćemo vam pomoći da organizujete dostavljanje dokumentacije i arhiviranje.
Ko se može baviti poslom pružanja računovodstvenih usluga?
Ukoliko pravno lice nije obezbjedilo vlastiti računovodstveni sistem, može navedeni posao povjeriti drugom pravnom licu ili poduzetniku koji ima zaposlenog certificiranog i licenciranog računovođu upisanog u registar kvalificiranih osoba FMF.
Certificirani računovođa je lice koje posjeduje certifikat izdat od strane profesionalnog tijela (Savez računovođa, revizora i finansijskih radnika FBiH (https://www.srr-fbih.org/clanovi-saveza-cr).
Certificirani računovođa obezbjeđuje važeću licencu, koja se izdaje na određeno vrijeme, ukoliko ispunjava zahtjeve KPE-Kontinuirane profesionalna edukacije (prisustvovanje kongresima i simpozijumima, stručnim seminarima, predavanjima, rad u tehničkim komitetima, pretplata na stručne časopise itd)
Pravno lice koje pruža računovodstvene usluge također mora biti upisano u registar kvalificiranih pravnih lica FMF ( http://www.fmf.gov.ba/v2/knjigovodstvene.php).
Da li je problem promijeniti računovodstvenu agenciju?
Ne, u svako vrijeme ste u mogućnosti promijeniti agenciju. Na dogovoreni datum stara agencija prestaje sa radom, zaključuje knjiženja i dostavlja dokumentaciju. Nova nastavlja knjižiti novopristigle dokumente i unosi početna stanja.
Šta je vaš posao i koliko košta?
Naš posao je da evidentiramo sve poslovne promjene koje se dogode u preduzeću i načinimo različite porezne i računovodstvene izvještaje. Najkraće to su sljedeće mjesečne aktivnosti:
- knjigovodstvena obrada dokumenata,
- kontiranje i knjiženje,
- vođenje KUF-a i KIF-a,
- izrada PDV-prijave,
- predaja prijave Upravi za indirektno oporezivanje,
- obračun plaće sa propisanim obrascima i nalozima za plaćanje,
- predaja prijava uz isplatu plaća Poreznoj upravi,
- izrada finansijskih izvještaja,
- poslovno i porezno savjetovanje.
Cijene za sve naše usluge su definisane cjenovnikom koji polazi od minimalne cijene za pojedinu djelatnost, a kasnije se u zavisnosti od broja zaposlenika i rizika poslovanja definiše konačna cijena. Na upit vam možemo specificirati i ponuditi cijenu.
Zašto mi treba računovodstvena agencija?
- Sva pravna lica su zakonski obavezna da uspostave računovodstveni sistem koji će evidentirati sve poslovne transakcije i obezbjediti izvještaje o poslovanju koji od njih traži država, menadžment i drugi korisnici,
- Finansijski izvještaji pravnog lica moraju biti ovjereni potpisom i pečatom certificiranog i licenciranog računovođe,
- Angažovanje računovodstvene agencije je dosta jeftinije od uspostavljanja vlastitog računovodstvenog odjela,
- Praćenje propisa iz porezne oblasti te implementacija čestih zakonskih promjena je prilično iscrpljujući posao za svaku firmu.
Hoću li imati neku kontakt osobu, koga da zovem iz Capitalije?
Da, dobit ćete Relationship Managera, koji će biti zadužen za vođenje poslovnog odnosa i komunikaciju. Pored RM-a u pozadini se nalazi tim za pružanje usluga koji čine Senior, Junior i Šef tima zadužen za organizaciju posla, kontrolu i porezno savjetovanje.