Poštovani,
Obaviještavamo vas, da smo usljed pogoršanja epidemiološke situacije, ponovo donijeli odluku da posao obavljamo od kuće.
Ova odluka sastavni je dio našeg kriznog plana i organizacije posla u slučaju pojave virusa u našoj firmi. Cilj nam je zaštita zdravlja zaposlenika i svih poslovnih partnera.
Budući da većinu poslova već duže vrijeme obavljamo elektronski ovaj način potpunog prelaska na rad od kuće neće značajnije uticati na naše poslovanje.
Molimo vas za razumjevanje i poduzimanje sljedećih koraka:
- Ukoliko nemate uspostavljen sistem elektronskog dostavljanja dokumentacije dogovorite termin za kontakt i elektronski pristup vašem računaru kako bi načinili neophodne postavke,
- U periodu dok traje aktuelna epidemiološka situacija nećemo održavati sastanke i izlaziti na teren,
- Umjesto direktnog kontakta, sastanke ćemo u dogovorenim terminima obavljati telefonski ili elektronskim putem koristeći Teams, Zoom, Skype ili Viber, u terminima od 9 do 13 sati radnim danima,
- Mislimo da neće biti potrebe za promjenom brojeva telefona, ali ukoliko dođe do promjene na vrijeme ćemo vas informisati,
Očekujemo i reakciju Porezne uprave FBiH, budući da se prijave i odjave zaposlenika još uvijek dostavljaju lično, o istom ćemo vas na vrijeme obavijestiti, - Pratite našu web stranicu i društvene mreže na kojima ćemo vas redovno informisati o načinu rada i aktuelnostima iz domena našeg poslovanja,
- Novi način rada će stupiti na snagu od ponedjeljka 26.10.2020. godine.
Stojimo vam na raspolaganju za sva dodatna uputstva i obrazloženja.
Hvala vam na razumijevanju i podršci, sigurni smo da neće biti problema da odlično surađujemo elektronski u sigurnom okruženju!
Vaša CAPITALIA!