logo-long-b
Capitalia

Ponovo posao obavljamo od kuće

Sadržaj

Poštovani,

Obaviještavamo vas, da smo usljed pogoršanja epidemiološke situacije, ponovo donijeli odluku da posao obavljamo od kuće.

Ova odluka sastavni je dio našeg kriznog plana i organizacije posla u slučaju pojave virusa u našoj firmi. Cilj nam je zaštita zdravlja zaposlenika i svih poslovnih partnera.

Budući da većinu poslova već duže vrijeme obavljamo elektronski ovaj način potpunog prelaska na rad od kuće neće značajnije uticati na naše poslovanje.

Molimo vas za razumjevanje i poduzimanje sljedećih koraka:

  • Ukoliko nemate uspostavljen sistem elektronskog dostavljanja dokumentacije dogovorite termin za kontakt i elektronski pristup vašem računaru kako bi načinili neophodne postavke,
  • U periodu dok traje aktuelna epidemiološka situacija nećemo održavati sastanke i izlaziti na teren,
  • Umjesto direktnog kontakta, sastanke ćemo u dogovorenim terminima obavljati telefonski ili elektronskim putem koristeći Teams, Zoom, Skype ili Viber, u terminima od 9 do 13 sati radnim danima,
  • Mislimo da neće biti potrebe za promjenom brojeva telefona, ali ukoliko dođe do promjene na vrijeme ćemo vas informisati,
    Očekujemo i reakciju Porezne uprave FBiH, budući da se prijave i odjave zaposlenika još uvijek dostavljaju lično, o istom ćemo vas na vrijeme obavijestiti,
  • Pratite našu web stranicu i društvene mreže na kojima ćemo vas redovno informisati o načinu rada i aktuelnostima iz domena našeg poslovanja,
  • Novi način rada će stupiti na snagu od ponedjeljka 26.10.2020. godine.

Stojimo vam na raspolaganju za sva dodatna uputstva i obrazloženja.

Hvala vam na razumijevanju i podršci, sigurni smo da neće biti problema da odlično surađujemo elektronski u sigurnom okruženju!

Vaša CAPITALIA!

Podijeli s drugima
Ako već znate kako vam možemo pomoći, zakažite besplatne konsultacije odmah!