Decembar je predviđen za sumiranje onoga što se uradilo i postiglo tokom godine.
Zašto bi računovodstvena agencija bila iznimka? Samo što mi to nazivamo inventurom.
Kako je izgledala poslovna godina jedne računovodstvene agencije u BiH sa svim elementima koji su potrebni za uspješno poslovanje? Od web stranice i društvenih mreža (jer šta je biznis bez kvalitetne online prezentacije), društveno odgovornog poslovanja, do razvoja firme i zaposlenih…
Pročitajte u nastavku teksta.
Najuspješnija godina Capitalia bloga
Blog agencije Capitalia tokom 2019. godine našim je čitateljima poslužio kao sigurno mjesto za traženje savjeta i postavljanje pitanja.
Postavljala su se pitanja o porezima, pravima i obavezama građana. Sretni smo jer naš blog pomaže u razvijanju finansijske pismenosti građana BiH. Uz vaša pitanja i naše savjete, oborili smo vlastiti rekord u posjetama web stranici Capitalia.ba koji nikada do sada nije bio veći.
Najviše pažnje privukli su tekstovi:
- Porodiljsko odsustvo i naknade
- Sve što freelancer treba znati o porezima
- Godišnji obračun i obrasci koje predaju udruženja.
Da bismo svima vama olakšali potragu za informacijama, sve upite koji su stigli na društvene mreže i web stranicu računovodstvene agencije Capitalia, uvrstili smo u tekstove. Ovako će potraga za tačnim i provjerenim informacijama biti lakša.
Računovodstvena agencija među najpoželjnijim poslodavcima
Ovu 2019. godinu pamtit ćemo jer je računovodstvena agencija Capitalia osvojila mjesto među 10 najpoželjnijih poslodavaca u BiH u 2019. godini u sektoru računovodstva i revizije.
Za nas je ovo priznanje izuzetno značajno jer uz edukacije, seminare i razvoj organizacijske kulture želimo biti mjesto na kojem ljudi kvalitetno provode vrijeme i zadovoljni se vraćaju svakog novog dana. Zbog toga i zajednici u kojoj poslujemo nastojimo vratiti ono što smo mi dobili:
- Pozitivnu energiju nagrađujemo (kroz sponzoriranje projekta Jesi li za basket)
- Talente razvijamo i dijelimo s njima svoje znanje i iskustvo (kroz projekt Studentskom praksom do posla)
Nove usluge, rast i razvoj
Od ove godine agencija Capitalia uvela je uslugu pravnog savjetovanja.
Željeli smo da Capitalia bude „one stop shop“ koji će olakšati pravne, poreske i administrativne poslove dok vi razvijate biznis. Proširujući ponudu usluga i šireći naš tim, u tome smo i uspjeli.
Osluškivali smo tržište i u skladu s potrebama ponudili outsourcing plaća.
Prema tvrdnjama naših klijenata, Capitalia je dobra podrška svakom poduzetniku. To smo željeli postati, a uz uporan timski rad i povjerenje klijenata, u tome uspijevamo.
Od ove godine računovodstvena agencija Capitalia bogatija je za dvije certificirane računovotkinje. Kolegice Saida Lepara i Emina Aldžić Bajramović su stečenim znanjem i certifikatima ojačale Capitalia tim, a nekoliko kolega iz agencije na dobrom su putu da im se uskoro pridruže.
Planovi za 2020.
Kakav bi to kraj godine bio da ne napravimo listu planova koje ćemo realizovati u narednoj godini.
Naš najvažniji plan je edukacija zaposlenih da bismo vlastitim napredovanjem i razvojem klijentima ponudili vrhunsku uslugu.
U budućnosti i dalje namjeravamo dijeliti znanje i savjete i tako razvijati finansijsku pismenost svih onih koji su svjesni koliko je ovaj vid pismenosti važan za kvalitetan život.
Tehnologija u računovodstvu zauzima sve važnije mjesto i tako će biti i u budućnosti. Svojim rješenjima i preporukama ćemo procese rada nastojati učiniti jednostavnijim, lakšim i bržim za sve naše klijente.
Predviđamo da će i u 2020. godini najveći trend biti obrazovani i talentirani zaposlenici koji neumorno prate zakonske propise i promjene na tržištu.
Capitalia tim vam želi sretnu i uspješnu 2020. godinu!