capitaliablog-logo-long-b
Capitalia

Knjiga žalbe: Šta učiniti kad gost upiše kritiku

Svaka organizacija koja pruža turističke usluge mora voditi knjigu žalbe u svim objektima.

Nakon što gost upiše žalbu u knjigu žalbe, vlasnici objekta dužni su:


odmah po stavljanju prigovora dati prvu kopiju prigovora iz knjige žalbi licu koja je stavila prigovor
• drugu kopiju u roku od pet dana izjavljenog prigovora dostaviti nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji
u roku od 15 dana od dana unošenja prigovora u knjigu žalbi dužni su odgovoriti na prigovor, a kopiju odgovora istovremeno dostaviti nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji.

Na stavljeni prigovor moguće je odgovoriti podnositelju prigovora i usmeno.

Ako podnositelj prigovora prihvati usmeni odgovor, to će se zabilježiti i potvrditi potpisima odgovornog lica i podnosioca prigovora u rubrici “Primjedba” knjige žalbi, a kopiju zabilješke dostavit će nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji.

U rubrici “Primjedba” knjige žalbi upisuje se kratak sadržaj odgovora s oznakom broja i datuma dopisa.

Ukoliko imate nedoumica, za pomoć i dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju na info@capitalia.ba ili 033/574-500.

Podijeli s drugima
Ako već znate kako vam možemo pomoći, zakažite besplatne konsultacije odmah!