Svaka organizacija koja pruža turističke usluge mora voditi knjigu žalbe u svim objektima.
Nakon što gost upiše žalbu u knjigu žalbe, vlasnici objekta dužni su:
• odmah po stavljanju prigovora dati prvu kopiju prigovora iz knjige žalbi licu koja je stavila prigovor
• drugu kopiju u roku od pet dana izjavljenog prigovora dostaviti nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji
• u roku od 15 dana od dana unošenja prigovora u knjigu žalbi dužni su odgovoriti na prigovor, a kopiju odgovora istovremeno dostaviti nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji.
Na stavljeni prigovor moguće je odgovoriti podnositelju prigovora i usmeno.
Ako podnositelj prigovora prihvati usmeni odgovor, to će se zabilježiti i potvrditi potpisima odgovornog lica i podnosioca prigovora u rubrici “Primjedba” knjige žalbi, a kopiju zabilješke dostavit će nadležnoj turističko-ugostiteljskoj inspekciji.
U rubrici “Primjedba” knjige žalbi upisuje se kratak sadržaj odgovora s oznakom broja i datuma dopisa.
Ukoliko imate nedoumica, za pomoć i dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju na info@capitalia.ba ili 033/574-500.